بتا تکرارمه اولی ۲۳ بود !.؟ به نظرتون خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

چن زوز بعدش دادی شد این عدد ۷۱و

چندروز تاخیری

مبارکهههه

عالیه عزیزم وقتی بیشتر شده یعنی داره رشد میکنه منم امروز بتا دادم ۴۰۰ بود تکرارش رو دوشنبه باید بدم🙂

اره ۳ و نیم برابر شده

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین هفته سی‌ویکم بارداری