شما چنده طول سرویکست
بنظرم من تا ۳۶ هفته مهمه
اما منم ۱۵ هفته سرکلاژ شدم دکترم فقط برای اونومالی نوشت چک کردم دیگه چک نکردم گفتم بنویس گفت مهم نیست تو سرکلاژی
اینکه میگن مهم نیست یعنی دیگه نمیشه کاریش کرد وگرنه طول سرویکس تا زمان زایمان که بچه به موقع بیاد مهمه
اینو دکترم گفت ، گفت منظور از اینکه مهم نیست یعنی بررسی ما اهمیتی نداره چون دیگه درمانی از این هفته ها نداره
نه ديگه
ن زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.