۳ پاسخ

از من میشنوی برو ضرر ک نداره تا انومالی صبر نکن برو هم انشاالله از سالم بودن مطمئن میشی هم زودتر جنسیتشو میفهمی

هفته ۱۴ کامل تموم شد و وارد ۱۵ شدی برو

نه ۱۴ هفته به بعد مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری