نترس انشالله که چیزی نیس میگن بیشترتوزایمان طبیعی پیش میاد
افتادگی رحم بیشتر در زایمان طبیعی رخ میده نگران نباش من تو یکسال دوبار سزارین کردم چنین اتفاقی نیوفتاد سومی رم بعد چهارسال کردم
والا ما به این میگیم سیبک زن بعد زایمان یا چمباتمه نشستی یا چهار زانو صاف بشین پاهاتو دراز کن ولی باید بری دکتر نمونه سرت انشاالله با دارو رفع میشه دلت شور نزنه حالا نترس بچه گناه داره شیر اضطراب بخوره
برو دکتر میشینی پاهاتو جفت کن که پاد نره توی رحمت
حتما برو دکتر متخصص زنان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.