اسفناج وقرقورت خوبه براکم خونی

۷ پاسخ

قرقروت نخوری فشارت بیفته

من قره قورت برای ویارم می‌خوردم خیلی برای حالت تهوع جوابه

من خوردم دیگه تمام شدجاتون خالی خیلیم خوش مزه بودش

قرقروت سمت ما میگن کسی که گریژ یا همون کم خونی داره بخوره بدتر ضعت میکنه
اما اسفناج و گشنیز خیلی خوبن

قرقروت می‌خوام 🫠

اسفناج بله اما قرقورت را اطلاع ندارم

قرقروت خوبه؟
اسفناج اره

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کارن و کایان🧿 مامان کارن و کایان🧿 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ هفته بیست‌وسوم بارداری