۱۸ پاسخ

چند هفته باید بزنند
امپول چی هست اصلا؟؟؟

چی هست این آمپول

چرا باید این آمپول و زد؟

پ من تو دستم میزنن برام

من همیشه که امپول میزنم به پهلو میخوابم

رگام باید براچی بزنیم ؟

رگام چندهفته باید زد؟

رگام چندهفته باید بزنیم

امپول رگام چیه

براچی هست

من زدم ب پهلو حالت خمیده دراز میکشی

هر وقت رفتم درمانگاه کسی باردار بود سرپا وامیستادن

پهلو عزیزم من فردا انشالله میخوام بزنم

به پهلو بخواب میزنن برات

ایستاده. یا ب پهلو ب خوابی

به پهلو میخوابی

فک کنم سرپایی🤦🏻‍♀️

به پهلو میخوابی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان رَسا مامان رَسا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوروش و کیمیا مامان کوروش و کیمیا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری