۷ پاسخ

از هفته ۳۴ اول انلاین ثبت نام میکنی بعد خودشون میان درب منزل قرارداد میارن امضا میکنی کیت رو میدن هم‌نجا ک بذاری توی ساک بیمارستان
فقط این هفته های اخر اصلا نباید سرما بخوری ک نمونه نمیگیرن

از ۳۴ میشه
من ۳۷ رفتم

به من گفتن از ۳۰ هفته به بعد.
من دیروز قرارداد بستم

من شنیدم میگن گرون

چطوره هزینه ایناش چقده

چطوره همه انجام میدن

من ۳۴ انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری