خانما من حرکتی چیزی از بچە حس نمیکنم اسلا زودە یعنی؟

۷ پاسخ

میگن از 18 تا20 شروعش
بستگی به محل قرار گیری جنین و چاقی لاغری شکمی مادر داره

اره من ۱۸هفته حس کردم اخراش

من بچه دوممه خیلی کم حس میکنم ولی بچه اولم چفتم قدامی بود 21 هفته حسش کردم اگه بچه اولتونه زوده

من ۲۰هفته حس کردم

شاید روده هاشون صدا میده من که ۱۸به بعد اونم زیاد نه حس نمیکردم بیست هفته به بعد خوب متوجه میشید

بله زوده

اره عزیزم هنوز زوده از ۲۲هفته به بعد متوجه میشی بستگی به جفت داره و اینکه شکم اولتون

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی
مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌وچهارم بارداری