۹ پاسخ

نان خیلی خوبه من ۶ ماهه میدم نه رفلاکس گرفت نه بالا آورد
ولی اپتامیل بهش نساخت ندادم انداختم دور
نان خیلی خوشمزه منم خالی میخورم🤣

من میخوام اپتامیل پرونوترا بخرم

آپتامیل نزدیک ترین شیر به مادر

شیر خودت اگه کافیه دیگه شیر خشک نده چقد بود وزنش بدنیا اومد

۱۰۰٪ آپتامیل
نان بوی ماهی میده🤢

همه میگن نان. ..منم نان میخرم چون چند روز اول شیر ندارم

نان سنگینه
من ببلاک میدم

از کجا میدونی شیر خودت کافی نیست؟
نیازه شیر خشک هم بگیریم؟ 🤔

آپتاميل سبك تره براي نوزاد

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی