۶ پاسخ

وعده ها رو کم کن
طبیعی دیگه معده داره جمع میشه به دیافراگم فشار وارد میشه

آره من شدم کم غذا بخور در وعده های بیشتر

برای هضم و جذب و ضد نفخ و پروبیوتیک مجاز در بارداری هست.
نیازی به نسخه نداره

زیاد نخور غذا تقسم گن

من ب دکترم گفتم گفت سعی کن وعده هاتو بیشتر کنی و کمتر غذا بخوری تو هر وعده
چون به معدت فشار میاد و میزنه ب قلبت ضربانت بالا میره

طبیعیه،مکمل پرودایجست پویا استفاده کنید

سوال های مرتبط