مامانا کیا مولتی ویتامین نمیخورن؟

۶ پاسخ

من نمیخورم

منم نمیخورم معدم اذیت میشد

دیگه اخراشی 😆

من نمیخورم اشتهای کاذب میده سربارداری اولمم نخوردم

من نمی‌خورم یه مدت نه اهن میخورم که معده مو اذیت میکنه نه مولتی نه هم د۳

چرا نمیخوام بخوری ؟
به خاطر افرایش وزن ؟

سوال های مرتبط

مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی هفته سی‌وهفتم بارداری