وزنش اصلن ربطی ب شکمت نداره
هیچ ربطی ب شکم نداره
من سونو 28 هفته ک رفتم گفتن وزنش 1350 نسبت ب خودش وزنش تپلوکم هه
ولی هرکی دیدتم باورش نمشه آخر برج یازده باید زايمان کنم مگن بهت مخوره پنج یا شش ماهت باشه
نگران نباش عزیزم
منم همینجورم شکمم کوچیکه ولی وزنش خوب بود
واسه من تازه زده بیرون
من شکمم کوچیکه ولی تو سونو وزنش دو هفته جلوتر از هفته خودش بود
ربطی به اندازه شکم نداره
ن ربطی ندارع اصلااااا
ربطی نداره من پشت در زایشگاه بودم میخواستم بستری شم برا زایمان بهم میگفتن نمیخوره باردار باشی
الانم رفتم تو ۶ماه اصن معلوم نیست
هیچ ربطی به شکم نداره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.