۲ پاسخ

اسمش هست حساسیت پروتئین گاوی. یعنی بیشتر فرآورده های گاوی . همین شیر و لبنیات و گوشتش و اینا

اره به تغذیه مادر اگه کمکی هم میدی به شیرخشکم‌میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۴ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۶ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان لیانا خانم 😍 مامان لیانا خانم 😍 ۱۰ ماهگی
مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی