وزن دهی داره کسی نتیجه ای داره
تا ۲ سالگی شیرخشک بعدش روزی یه لیوان پاستوریزه اینو دکتر دخترم گفت
من دادم خوب بود ولی دیگ حوصلم نگرفت بخرم
اگ دادی ی موقع باید خوب بجوشونی حدود بیست دقیقه یک ربع که خطر ابتلا ب تب مالت نداشته باشه
آره خوبه
قشنگ بجوشون
دختر من ک پاستوریزه نمیخوره
ن پاستوریزه
من تا۳سال پاستوریزه میدادم دکترش تاکید داش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.