مامانا شیر کیلویی الان خوبه ب دنیز بدم ؟

۸ پاسخ

وزن دهی داره کسی نتیجه ای داره

تا ۲ سالگی شیرخشک بعدش روزی یه لیوان پاستوریزه اینو دکتر دخترم گفت

من دادم خوب بود ولی دیگ حوصلم نگرفت بخرم

اگ دادی ی موقع باید خوب بجوشونی حدود بیست دقیقه یک ربع که خطر ابتلا ب تب مالت نداشته باشه

آره خوبه
قشنگ بجوشون

دختر من ک پاستوریزه نمیخوره

ن پاستوریزه

من تا۳سال پاستوریزه میدادم دکترش تاکید داش

سوال های مرتبط

مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۱ سالگی
مامان 🦋دنیز🦋 مامان 🦋دنیز🦋 ۱ سالگی
مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی