۳ پاسخ

من تو ۶ هفته ۶ روز نمیتونس پیدا کنه خودش واژینال کرد پیدا شد

کسی فکر نکنم باشه عزیزم اکر ضربان داره مشکلی نیست ،من هفته هفتم جنین ضربان داشت ولی هفته هشتم نداشت اصلا و دکتر گفت قلبش کانل تشکیل نشد،انشالله برای شما اینطور نباشه،و اینکه البته از واژینال دقیق تر هست

منم همو اول سنو واژینال کرد

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قند مامان ♥️👣 مامان قند مامان ♥️👣 هفته هفدهم بارداری
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری