شما تو این فصل بستنی میخورین؟

۱۱ پاسخ

منکه میخورم

خیلیییی زیاااد من روزی سه چهارتا میخورم🥴😂

بله 😐

اره😂مخصوصا بستنی عروسکی

نه من تابستونشم نخوردم به خاطره اینکه از چیزای شیرین بدم میومد چه برسه حالا

دکتر گفت خواستم بخورم فقط پاستوریزه مثل چوبی یا لیوانی
از این سنتی‌ها که با شیر گاو یا گاو میش درست میشن نخورم

من روزی یکی میخورم

زیااااااد

اره

انگار نخوریم بهتره
دکتر به من گفت بستنی و کره و خامه جزء لبنیات نیست حواست باشه

من زیاااد

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری