خانما ماهی چند بار بستنی میخورین دستگاهی یا پاستوریزه ؟

۶ پاسخ

پاستوریزه تقریبا هر روز

نخوردم تاالان

هر روز بیشتر پاستوریزه یکی دوبار دستگاهی گرفتم

من از بيست هفته به بعد هروز خوردم
پاستوريزه ميخورم

پاستوریزه
هرروز😂

يبار
پاستوريزه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق‌😍💝 مامان فندوق‌😍💝 هفته هفدهم بارداری