خانما شما بستنی پاستوریزه میخورین یا دستگاهی از بستنی فروشی؟

۱۱ پاسخ

من هرچی پیش آید خوش آید بستنی بستنیه دیگه چ فرقی می‌کنه کسی ک عاشق بستنی باشه بین بیستنیا فرق نمیزارع ک😜😋

هر دو مدل میخورم 😋

زیاد هوس نمیکنم فقط یروز بستنی طلاب خوردم که سنتی

جفتش

هر دو

من ک همش بستنی میخورم 😂

من پاستوریزه خوردم در بارداری ام همش

هردوش😑

من عاشق بستنی دستگاهیم.اما از وقتی باردار شدم پاستوریزه میخورم

پاستوریزه همیشه داخل فریزر هست شاید ماهی یکی بخورم شیرینی دوست ندارم

من بستنی های بستنی فروشی رو دوست ندارم فقط فالوده کرمانی خوشم میاد

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری