اره عزیزم برای وزن دهی برای نی نی عالیه
من هرروز میخورم
اره
تقریبا هر روز
همین الان خوردم🤣
ارررره ، من خیلی خوردم ، اشکال نداره
اره من خیلی دوس دارم ولی بستنی ترش فقط
وای من خیلی دوس دارم تقریبا هر شب میخورم😅
اره عاشقشم 😍
خودمم قند نداشتم یکم میخوردم مگه چیه ،ولی از اول زیاد دوست ندارم بستنی کلا اهل شیرینی جات نیستم
من بستنی دوست ندارم ولی عاشق یخ شده تا نخورم آروم نمیشم
اره.
من نه قند دارم شوهرم و دخترم اره
تو این سرما😬
هرروز وزنم میده ب بچه
خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.