خانما تو این فصل بستنی میخورین؟

۱۶ پاسخ

اره عزیزم برای وزن دهی برای نی نی عالیه

من هرروز میخورم

اره

تقریبا هر روز

همین الان خوردم🤣

ارررره ، من خیلی خوردم ، اشکال نداره

اره من خیلی دوس دارم ولی بستنی ترش فقط

وای من خیلی دوس دارم تقریبا هر شب میخورم😅

اره عاشقشم 😍

خودمم قند نداشتم یکم میخوردم مگه چیه ،ولی از اول زیاد دوست ندارم بستنی کلا اهل شیرینی جات نیستم

من بستنی دوست ندارم ولی عاشق یخ شده تا نخورم آروم نمیشم

اره.

من نه قند دارم شوهرم و دخترم اره

تو این سرما😬

هرروز وزنم میده ب بچه

خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم وپسرم💕 مامان دخترم وپسرم💕 ۵ ماهگی
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان ریحانه جان مامان ریحانه جان ۲ ماهگی