سلام خانما ظهرتون بخیر آنومالی اومدم دعام کنین 🙏🤍

تصویر
۳ پاسخ

زود نیست

انومالی ۱۶ هفته گفته بری؟

استرس دارم😊🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان الین و ریان مامان الین و ریان ۱ ماهگی
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان تودلی ❤️👶 مامان تودلی ❤️👶 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی