۵ پاسخ

من چن وقت مونده بود به ۱سالگیش دادم خیلی دوس داره

برا سن دخترمن روده؟

من ژله بستنی میدم خیلیم دوس داره
نه خیلی در حد متوسط

من هنوز ندادم انشالله واسه تولدش درست کنم میدم

منم دادم دوبار

سوال های مرتبط

مامان ghazal مامان ghazal ۱۷ ماهگی