خانوما شکمم تو هفته من‌خوبه؟ کوچیک نیس؟

تصویر
۸ پاسخ

اگه وزن بچت‌خوب باشه اوکیه عزیزم‌ وزن و رشد بچه ربطی به شکم نداره بعضیا از چاقی خودشونه ک شکمشون بزرگه الان از شما هم خوبه به نظرم 😍😍 انشاالله سالم‌باشه

من دیشب رفتم حمام باآیینه نگاه کردنی دیدمزیر شکمم ترک خورده منی که فکر میکردم هیچ نیوفتاده نگو داشته من نمیتونستم ببینم😂😂😂

کی زایمان میکنیم‌راحت شیم🥺
عزیزم‌شما سزارین هستین‌یا طبیعی

عزیزم‌ربطی به شکم‌نداره بعضی ها هستن رشد بچه‌عالیه اصلا شکم‌ندارن چون بچه‌توی گرده هاشون هسته
بعضی ها هم‌هستن رشد بچه‌خوب نبسته قد یک بشکه شکم‌دارن


تو بسنج‌ببین وزن بچه‌ات چطور رشدش چطوره

کاری به شکم نداره وزن بچت خوبه باش وهمه چیش نرمال اوکیع

اره خوبه شکم اول ته

از روبه رو که مشخص نی

روغن میزدی عزیزم اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ۳ قلو هااا🥲💖 مامان ۳ قلو هااا🥲💖 ۶ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۹ ماهگی
مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی
مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وچهارم بارداری