۶هفته باردارم چرا علائم بارداری ندارم کی میان

۷ پاسخ

از هفته ۸ شروع میشه منم اصلا نداشتم از هفته ۸ همش معدم سنگینی میکنه درد میکنه

من هنوزم علایم ندارم😂انگار باردارنیستم

منم ندارم بارداری اولم از ۷ هفته شروع شد تا روز زایمانم دقیقا اینقدر شک‌ب بارداریم داشتم ۳/۴تا بیبی هی زدم

من هنوزم ندارم علایم

منم گاهی شک میکنم به بارداریم ولی گاهی درد پریودی میاد سراغم

میاد نگران نباش😂

بعضیا ندارن علائم

سوال های مرتبط

مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عسلم مامان عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🤍🥹 مامان هدیه خدا🤍🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری