خانوما چرا علایم بارداری ندارم؟؟؟

۷ پاسخ

منم همین طور بودم‌
خداروشکر کن عزیزم
تایپک پیاک
چشم نخوری

ویارت خوبه عزیزم

تا دلت بخواد من دارم🫠😵‍💫
همون بهتر نداری

شکرخدا گلو منم همینجور بودم اصلا علائمش نداشتم 🫠

دوباره میاد نگران نباش

عادیه خواهر نگران نباش

صبر داشته. باس منم می‌گفتم ندارم الان دارم شدید

سوال های مرتبط

مامان پناه🥹🩷 مامان پناه🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
❤️👶🏻👧🏻💙 ❤️👶🏻👧🏻💙 قصد بارداری
مامان مهر علی مامان مهر علی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان نینیم مامان مامان نینیم هفته شانزدهم بارداری