خانم اخرهای ماه شیشم نفخ هست یادردپریودی

۶ پاسخ

عزیزم شما کلا استراحت مطلقی چون فالینگ بودی ؟

نفخه من به دکتر گفتم بهم قرص داد

من امروز دل درد و کمر درد پریودی داشتم

نفخه منم‌داشتم

نفخه

من که نداشتم

سوال های مرتبط

مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزهاخدایا شکرت مامان معجزهاخدایا شکرت ۸ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری