خانوما دهانه رحم باز بشه علائم داره؟

۸ پاسخ

نه نداره منم خیلی میترسم زایمان زودرس

نه‌خودت‌نمیفهمی

نه خیلی وقتا بی علایمه

بارداری قبلیم خیلی انقباض و درد داشتم ولی نمیدونستم از باز شدن دهانه رحم هست.وقتی کیسه آبم پاره شد رفتم بیمارستان معاینه کرد گفت ۳سانتی

من که از دشویی ایرانی استفاده میکنم وقتی می‌شینم حس میکنم باز میشه واژنم یعنی ممکنه علائمش باشه؟

برای همه نه.
دهانه رحمم باز بود. خودمم خبر نداشتم.

نه ...منکه علائم نداشتم

خیلی وقتا بی علائمه

سوال های مرتبط

مامان سلين و تودلي مامان سلين و تودلي هفته سی‌ام بارداری
مامان گل رز♥️ مامان گل رز♥️ ۹ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی