۷ پاسخ

نه نده

من دوباری دادم بچم تا شب کلی بالا میاورد دیگ همیشه تازه درست میکنم

ندی بهتره،تازه درست کن

نده خوب نیس

نههه اصلا ،سیب زمینی آب پز مونده جتی واسه بزرگسال هم مضره

نه

شب مونده نده، معده بچه حساسه

سوال های مرتبط

مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی