منم میخواستم بزنم ولی اکثرا ناراضی ان که زدن ..سه ماهه هست فک کنم
خونریزی شدیدم داره که میگن قطع نمیشه باید قرص جلوگیری خورد تا قطع بشه
خیلی عوارضش بالاس عزیزم.
هورمون ها میریزه بهم خیلی.
یسریا به نخاع آسیب میزنه
خانم همسایه مامانم اینا دور از جون شما فلج شد بعد تزریق آمپول
الان بیست ساله فلجه
من یکی از دوستان زده بود پشیمون بود خیلی عوارض داشت خیلی چاغ شد هورمون های بهم ریخت افسردگی گرفت به نظرم نزنی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.