خانما بین سونو قلب وانتی سونو برم؟؟؟؟

۵ پاسخ

نه.

نه گلم

ادم تا اخرش نگرانی رو داره، دائم میخا ببینه سالمه قلبش میزنه مشکلی نیس
ولی خب سونو زیادم خوب نیس بالاخره اشعه اس
تحمل داشته باش

منم برام سواله نباید بریم ولی میگم نمیشه بریم خیالمون راحت شه ک سالمه😂

سونو چی بری

سوال های مرتبط

مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دل آرا💖🌸 مامان دل آرا💖🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 هفته هفتم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان خاله ریزه مامان خاله ریزه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🐣🫀. مامان 🐣🫀. هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری