خانما میخوام برم سونو قلب دعاکنیدبرام

۱۶ پاسخ

عزیزم انشالله خیر
انجام دادی؟ چیشد؟

چند هفته ای چه علایمی داری؟؟

چشم انشالله با خبر خوش برمیگردی

ایشالله ب سلامتی میشنوی

من ۲۵ م صدای قلبش شنیدم😍

انشاالله که همچی خوب باشه عزیزم

انشالله که خیره گلم

ان شاالله با خبر خوش برگردی
برا منم دعا کن چهارشنبه باید برم سونو

انشاالله بری صدای قلب قشنگشو بشنوی♥️🧿

الهی صدا قلب قشنگشون بشنوی

ان شاءالله خیره باسلامتی برات الان سرسجاده م دارم نمازمو میخونم۵تاصلوات میفرستم

من ۷ هفته و ۴ روزم
۸ هفته ۴ روز میشه شروع سه ماهگی میخوام برم

چند هفتته چه علایمی داری؟

چشم انشالله با خبر خوش برگردی

سلام عزیزم ۸ هفته کامل شده گلم؟

انشالله همچی براتون به خیر خوشی پیش بره✨️💕🌟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته نهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان گل من مامان گل من هفته دهم بارداری
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری