۴ پاسخ

اینا همش چرته مثلا داخل شیردهی می خاد چه اتفاقی بیفته قلیون بکشی حالو حاملگی رو میگن رو بچه تاثیر داره

ن بابا من خیلیا رو دیدم که می کشن.. من خودم داخل حاملگیم هم چند بار کشیدم

حالا چه دوپوک چ ده پوک

سعی من تا دوساعت شیر ندی

سوال های مرتبط

مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان آرنیک👶🏼🤎 مامان آرنیک👶🏼🤎 ۸ ماهگی