۶ پاسخ

من وقتی پهلو به پهلو میشم تو خواب از هر دو طرف این حس درد و میگیرم منم نمیدونم چرا چند روزه اینطوری شدم

شاید پرخوری کردی سنگین شدی

شاید عفونت داری

یکم صبر کن اگر دیدی درد خیلی شدید داری و نمیفته حتما مراجعه پزشک من شاید شریان رحمی مشکل خورده باشه
اما اگه دیدی نه بعد ۱ الی دو ساعت رفع شد بدون بچه خودش به اون سمت جمع می‌کنه فشار میاره که خب طبیعیه

تخمدان؟
عزیزم پهلو درد نداری؟
چون ممکنه بچه خودش سمت چپ جمع کرده باشه فشار بده دردت برای همون باشه

نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری