سلام خانما فشار ۹ روی ۵ پایینه یا نه؟

۷ پاسخ

توی بارداری کلا فشار یکم پایین میاد

اره پایینه

من همش فشارم همینه

فشارت خوبه ضربانت چند بود نشون میده دستگاه؟

بستگی داره
من همیشه فشارم همینه
ولی واسه کسی ک بالاتره خب این فشار پایین حساب میشه

مینیمومت پایینه .گوگل سرچ کن یا دکترت بپرس چی بخوری مینیموم به بالا

نه خوبه اگه فشارت همیشه همینقدره

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عشقای من🩵🩵 مامان عشقای من🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری