۴ پاسخ

فشار معمولت اگه همیشه پایین بوده و حالت خوبه به دکترت بگو. برا منم ۱۰ رو ۶ که گفت دفه قبلم همین بودی پس اوکیی
اگه حس کردی فشارت داره میاد پایین و خدایی نکرده از حال میری یکم نمک زیر زبونت بذار. فوری فشارو میبره بالا

منم کلا فشار ۸ رو ۵
یا ۹ رو ۵هستش فقط تو این هفته ۲بار از حال رفتم نمیدونم بخاطر فشارم بود یا چیز دیگ

من خودمم اکثرا فشارم بین ۹-۱۰ هست
قلق خودمو دارم تا حس کردم فشارم داره پایین میاد چیزای نمکی میخورم دراز میکشم یا سریع به یه نفر میگم بیاد پیشم. اما چون از دیروز خوب نشدی ممکنه خطری باشه
ایشالا که به سلامت عبور کنی

منم مثل تو بودم همش فشارم پایین بود ۷ رو ۹ غذا میخوردم چیز شیرین میخوردم یدونه میرف بالا دوباره همونجوری سردرد هم کلافم کرده بود با گذشت زمان بهتر شدم الان خوبه فشارم

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری