بنطرتون نینی من چیه هفته دیگه جنسیتشو میفهمم

تصویر
۴ پاسخ

سلام خانوما من هفته ۸بارداری هستم گلوم عفونت کرده و کمی تب میکنم چیکار کنم برم دکتر زنان یا دکتر عمومی؟

ان تی چی احتمال داده؟

مگم انومالی نرفتی جنسیتشو نگفت؟

نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان حانا کوچولو🩷🎀 مامان حانا کوچولو🩷🎀 ۴ ماهگی
مامان سیدکوچولو مامان سیدکوچولو ۵ ماهگی
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری