۵ پاسخ

من قبل ناشتا میخوردم
زیاد تاثیر نداشت

من ناشتا یدونه میخورم چون تا اینو نمی‌خوردم نمیتونستم چیزی بخورم

من هروقت تهوع داشتم میخوردم
واقعا تنها چیزی ک حالمو بهتر میکرد همین بود

من با دمیترون تونستم تا الان تحمل کنم

من قبل اینکه بخوام ناهار یا شام بخورم ۱ ربع قبل میخورم بعدش راحت غذا میخورم. خیلی خوبهههه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🌱 مامان تو دلی🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری