۶ پاسخ

منم تو ۳۴ هفته همینقدرا بود

۳۴ هفته خوب بوده من رفتم ۳۴ هفته ۲ کیلو۲۰۰ بود تپل باشه زایمانت سخت میشه

مال من ۳۴ و ۲روز ۲۲۸۶

والا من سونو بهترین مرکز رفتم ۳۵هفته۲۵۵٠گفتش
ولی ۳۸هفته و پنج روز سز کردم ۲۶٠٠بود
همشون خطا دارن

خوبه وزنش زایمانت طبیعی یا سزاریان

من تو ۳۳ هفته۱ کیلو ۹۳۳ گرمبود الان نمیدونم دیگه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری