۷ پاسخ

من امروز دادم از ساعت ۸ دیشب چیزی نخوردم ولی کلن میگن ۸ ساعت ناشتا خوبه

ممنونم

عزیزم حداقل ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی
شام هم یچیز سبک بخور مثل نون پنیری چیزی

هیچی ساعت ۹ نیم ۱۰ یچیز سبک مثل نون پنیر بخور دیگه هیچی نخور
فقط آب میتونی بخوری

ی غذای پروتئینی بخور گشنت نشه چون حداقل باید ۱۰ ساعت ناشتا باشی قند اینا هم نخور زیاد .نترس آزمایش سختی نیست

بعد ۱۱،۱۲چیزی نخور هشت ساعت ناشتا بمون

هیچ کاری نیاز نی

سوال های مرتبط