امان از حالت تهوع چی بخوریمم غذا سنگین نشیم؟؟؟😭

۳ پاسخ

منم اب میخوردم بالا میاوردم. هفته ای دو تا سرم میزدم. که یکم بتونم غذا بخورم. تا ۱۴/۱۵ هفته این مدلی بودم

غذاکم بخور معدت سنگین نشه

من هرروز مبرم سرم زدن 🤣

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری