۴ پاسخ

عزیزم آزمایش قند مهم ترین آزمایشه سرسری نگیر

حتما صلاحی هست که این قانون رو گذاشتن برای سلامتی خودتون
قند بارداری رو شوخی نگیرین
من هم شرایط شما دارم دختر دوساله دارم و باردارم به شدت از این علافی ها فراری
اما گفتم برای چکاپ هم شده سختیش میگذرونم انجام بدم
از شب پیش مادری کسی بزارش اگه میتونی

نمیشه ک نرین. برا من ازمایش ادرارم نوشته بود

من نه صبح رفتم اشکال نداره اگه سه مرحله باشه تقریبا هر یه ساعت باید ازمایش خون بدین

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری