۸ پاسخ

من نمی‌فهمم چرا باید نتونیم برا بدن خودمون تصمیم بگیریم از ترس طبیعی سکته میکنم خدایا اونایی که اجازه نمیدن تو دستشویی یکم کارشون طول میکشه پدرشون در میاد حالا فک کن یه بچه سه کیلویی بیاد بیرون اگه بد بود چرا سزارین کشف کردن

ینی تا حدی ک از استرس زایمان طبیعی خوابم نمیبرع

سزارین اختیاری هنوز هست فقط یکم باید بگردی دکترشو پیدا کنی دکترا با زیر میزی قبول میکنن

من خیلی از زایمان طبیعی وحشت دارم

ن‌همچین چیزی نیس

اره من امروز از دوتا دکتر بپرسیدم همینو گفتن

اگه شرایط سزارین رو داشته باشی میکنن

نه سزارین اختیاری هنوز هست

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری