۱۹ پاسخ

خودتون تو خونه گوشی نگا نکنین برای مثال ( من میرم دستشویی نگا میکنم انگار واجبه 🤣😑 ) تو خونه هم گوشی رو مخفی کن که چشمش بهش نخوره

دکتر عزیزی میگفت قبل اینکه میخوای گوشی رو بگیری باید یه سرگرمی داشته باشی براش مثل پارک یا نقاشی کردن و یا .... چون تو گوشی رو میگیری بچه هیچ تفریحی نداره دوباره میاد هی گریه و جیغ و داد میکنه و تو مجبوری دوباره گوشی رو بدی بهش

بهترین کار ازش بگیر هر چقدر گریه کرد نده تا خسته می شه بعد چند وقت از سرش می پره

یه چند روز پیشش گوشی برندار بگو خراب شده بذار از یادش بره یا ازلکی بده باباش ببره جلو چشمش بگو خرابه بابا ببره درست کنه

من سلین رو به گوشی عادت ندادم اصلا .حتی به تلویزیون.الان حتی کارتون نگاه نمیکنه🥲

پسر من موقع خواب آهنگ میزنم گوشی بغل می‌کنه مبخابع

قایم کن جلوچشمش نباشه که یادش بره

رژیم داری هنوز

بچه من اینستا میبینه

من گوشی نمی‌بینم وقتی بیداره کلا گوشی رو قایم میکنیم نبینه اگه ببینه میخواد

من فقط وقتی میخوابه گوشی دستم میگیرم مگراینکه گوشیم زنگ بخوره اونوقت میخواد میدم بهش فقط عکس میدم نگا میکنه اونم خسته میشه ول میکنه میره

اوووو خواهر ارتا هم هست خصوصا موقع خواب میگه هنه یعنی ماشین بزن ببینه خیلی زیاد موقع خواب باید ببینه منم دوس ندارم

عزیزم خودت تا وقتی بیداره نگاه نکن بعد بگو میزنم شارژ بشه بعدا گریه هم کرد نده چند دفعه گریه کنه ندی دیگ بهونه نمیگیره ولی خیلی ضرر داره گریه کنه بهتر از اینکه گوشی بدی دستش

تنها راهش اینه خودتون جلوش گوشی دست نگیرید بازی هم حذف کنید دختر من فقط کسی زنگ میزنه جواب میدم ازم میگیره عکس نگاه میکنه که اونم بعد چند دقیقه میگم بیا بازی گوشیو میزاره کنار

دختر منم اینجوری ولی بازی اصلأ نصب نکردم براش اینستا نگاه می‌کنه اصلأ اونم کم بهش میدم وقتی باباش باشه بهش میده

بگو گوشی خراب شده
خودتم جلوش گوشی دستت نگیر
بهونه گیریاشو تحمل کن هرچقد گریه کرد بگو گوشی خرابه
سرشو با چیزای دیگه گرم کن
باهاش بازی کن

پسر منم میره اینستا فیلم میبینه

دخترمنم همینه بدون گوشی و فیلم اصلا ی لقمه غذا نمیخوره خسته شدم از دستش

پسر منم همینطور و نمیدونم چیکار کنم😐😐

سوال های مرتبط