۷ پاسخ

آب جوش نبات یا عرق نعنا بهش بده پاهاشو تو شکمش ورزش بده

من الان بهش ابجوش نبات دادم خابید دیگه نه گریه کرده نه بالا اورده

گریپ‌میکسچر بده بهش

زیره با یکم نبات عالیه واسه نفخ

گریمیچر همیشه تو خونه داشته باش پسرمنم اذیت بود تاالان که پی پی کرد

باهاش بازی کن تحرک بده بزار هضم بشه دیگه نمیشه کاریش کرد

آب جوش نبات منم زیاد غذا دادم آب جوش نباتم یکم درست کردم نخورد کلی اذیت

سوال های مرتبط

مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان طلاخانوم🧚‍♀️ مامان طلاخانوم🧚‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۳ ماهگی