۵ پاسخ

کوریزان

شربت سرماخوردگی

من پلارژین میدم راضیم

ابریزیش خوب میکنه؟

بستگی داره در چه حد باشه شرما خوردگیش.ولی در کل پلارژین خوبه

سوال های مرتبط

مامان رستا🤰 مامان رستا🤰 ۱ سالگی