هم هفته های من نی نی توحس میکنید؟؟

۷ پاسخ

من نه. جفتم قدامیه

من از ۱۶ هفته احساس کردم

سلام تو بارداری اول نمیشه حس کرد معمولا ولی تو بارداری های بعدی خیلی زودتر متوجه میشم آدم

آره عزیزم چند روزه که حس میکنم

برای من دیگه یک ماهی هس داره دستو پا میزنه.الانا ک از روشکم هم تقریبا حس میشه

برا من که لگد میزنه از روی شکم مشخص بعضی وقتا میترسم اگه دستم رو شکمم باشه 😂

سلام دو سه روزیه یه کوچولو آره

سوال های مرتبط

مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری