۹ پاسخ

زود بری یه خوبی داره که اگه وزنش کم باشه فرصت داری بهش برسی تا وزن بگیره من ۳۰ هفته رفتم وزنش کم بود باز دوباره ۳۳هفته رفتم درست شد شاید یه بار دیگه هم ۳۶هفته برم

دکترم ۳۴ هفته گف

برای وزن گیری جنین باید از هفته 32 اینا برید چون دقیق و مهمتره

من ۳۰هفته رفتم دوباره ۳۴هفته میرم

بله خوبه بهترین تایم

من دکترم گفت 32تا 34برو نمیدونم والا

من دیروز رفتم ۳۱ هفته و ۲ روز

من فرداصب نوبت دارم

من که امروز میخوام برم دوباره میرم چند هفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری