سلام مامانا خوبید؟قرص آهنی ک بهداشت میده رو شما میخوردید؟

۱۳ پاسخ

منم ففول میخوردم رفتم بهداشت آهن دادبرم دکترم تموم کردم میگم بنویسه بازففول

ن من فقط مولتی ویتامین بهداشت و میخورم

ن ففول میخورم

نه بهم نمیسازه.خارجی میخورم(فروفورت)

منم فیفول میخورم ازمایش دادم‌کم خون شدم
الان روزی دوتامیخورم

نه نمیخورم از اول قرصای دکتر

نه من فقط یه بار گرفتم ازشون یه ورق اونم نخوردم

من قرص خارجي خوردم برا كم خوني جواب نداد فقط همين قرص بهداشت جواب ميده

من همه داروهای دکترگفت خارجی بگیر

من اصن نمیگیرم

اره من دارم مصرف میکنم

نه نمیخورم

سلام من نخوردم
قرص اهن خارجی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا❤️ و ❤️ مامان علیرضا❤️ و ❤️ ۳ ماهگی