۱۲ پاسخ

وای انشاءالله همیشه بخوری من هم اولاش دوس داشتم اما الان معدم یجوری میکنه

زیره نبایدبخوری

ازپنیرهای پاستوریزه استفاده کن
پنیرخامه ای هم کمتر بخور

خدا خفت نکنه
هوسم کرد ولی حال ندارم برم گوجه ریز کنم 😅😂

تاحالت خوبه بخور که ویارت شروع بشه هیچی نمیتونی بخوری

وایییی منم جونم وصل بود به سبزی و گوجههههه

زیره نریز گرمیه ضرر داره

سردیه فردا خدایی نکرده بچت همش دل‌درد میگیره خرما هم در کنارش مصرف کن

طبع سرد عیبی ندارع گرمیجات بایدکمتر بخوری خصوصا سه ماهه اول

گوجه خوبه ویتامین سی داره ولی زیرا نباید بخوری

سلام گلم فعلا نریز زیره گرم هست گردو بخور باهاش بهتره

گوجه زیادیش بده و زیره هم ک گرمیه

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری