۲ پاسخ

من از هفته ۲۴ دارم میخورم.دکترم قرص امگا۳ برام ننوشت گفت جاش دانه چیا بخور

من زیاد خوردم ولی نمیدونم برای رشد جنین هم خوبه یا نه. من چون امگا3 داره میخوذم. اوتمیل درست میکنم میریزم توش

سوال های مرتبط