۴ پاسخ

آره عزیزم من دوبار دادم دفعه اول قندم به شدت بالا بود دفعه دوم پرهیز کامل کردم اومد پایین الان دوباره پرهیز نکردم مطمئنم باز رفته بالا🥹🤣

نه چرا 🙄🙄

اره من پنج شنبه دو مرحله ای دادم قندم بالا بود امروز برام ۴مرحله ای نوشت و انجام دادم

من قند دو مرحله ای دادم امروز برای دومین بار

سوال های مرتبط